CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 4

persiapan kahwin #1

hye readers..

insyaallah kurang dari 9 bulan lagi aku akan mendirikan 'masjid'. persiapan setakat ni aku lebih kan kepada yang major2 seperti:

  1. Baju Pengantin - booked - in progress
  2. Aksesori pengantin - booked - in progress
  3. Pelamin - DIY - progress
  4. Bilik tidur Pengantin - DIY - in progress
  5. Catering - booked
  6. Photographer - booked
  7. Saksi
  8. Tok Kadi
  9. Dokumen2 penting bersama borang nikah - in progress
  10. Goodies bag - DIY
  11. Pengapit - booked
  12. Homestay untuk keluarga incik f - booked
  13. Hantaran - done! ;)
so far.. aku rasa masih tenang lagi.. kena wat awal pasal banyak yang aku kena wat sendiri.. family aku pun excited nak tolong tapi aku rasa kesian lak kat diorang.. pening dengan request aku yang simple tapi pelik.. hahaha.. apa yang pelik nye? hmm.. taste aku la. asyik nak lain dari yang lain asalkan kena dengan gaya nya.. huhu

weekend ni incik f turun seremban untuk attend kursus perkahwinan.. sanggup tu turun dari kemaman semata2 nak pergi dengan aku.. padahal aku dah attend kursus tu 4 tahun lepas (saja suka2.. pegi dengan akak aku - anga).. mula2, aku tak nak g, tapi bila dah dia sungguh2 nak aku join gak, aku pun setuju - bagus gak - leh refresh balik apa yang aku belajar dulu.. huhu

aku tahu, ada banyak lagi aku kena settle kan.. benda ni bukan leh wat sekali rap, pastu nak kena pantau progression nye.. kena banyak tenang n sabar.. 

alhamdulillah.. syukur sangat dapat family & family bakal mertua yang sporting n memahami.. segala yang dirancang setakat ni semua nya lancar.. harap2 biar la dipermudahkan sampai bila2.. 

till then.. tggu next episod ye! insyaallah :)


0 cakap depan-depan:

Post a Comment