CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 19

Aku lah perempuan itu..

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Buat julung kali nya, biar la post blog pertama aku ni dimulakan dengan cara yg lebih indah.. tanda kesyukuran pada Nya kerana memberi peluang untuk aku berkongsi banyak perkara dengan kalian dlm blog kali ni & in future.. bagi yang pernah mengikuti diary blog aku sebelum ni, di friendster dan facebook, thnx a lot!! dah hampir 5 tahun aku bercuti dari berkongsi segala cerita dalam blog (di friendster, tapi di facebook byk yg ditapis..hehe) so, sekarang ni, x perlu view ke page2 itu lagi, insyaallah disini sje la akan aku kongsi segala rasa dgn kalian.. so get ready guys.. hehe..

bagi yang pernah mengenali aku secara live atau dalam alam maya, tak perlu aku kenalkan diri aku lagi.. tapi bagi yang baru tahu tentang kewujudan seorang perempuan yang naif ni, terima la aku seadanya.. tiada yang istimewa, hanya ada 'sesuatu' di mata siapa yang melihat ku.. hehe.. beauty is in the eye of the beholder..

sombong! peramah! banyak cakap! poyo! pendiam! easy going! degil! baik hati! sopan santun! menggelabah! lawak! happening!.. semua tu antara statement yang pernah aku dengar dari mulut orang keliling ku.. tak kira la apa yang kalian perkatakan.. yang penting Allah lebih kenal siapa aku.. dan sebab aku sendiri tak kenal siapa aku kalau kalian tak bagitahu aku.. hehe.. perbezaan statement ni pun berlaku mengikut pandangan dan situasi ketika itu.. so takde salah pun kalau ia mungkin tak bertepatan dengan personaliti sebenar aku.. huhu..

terima kasih kerana sudi luangkan a few minutes untuk layan blog aku ni.. jika ada perkara nak share or nasihat or kritikan membina untuk aku, sudi2 kan la post di ruang comment tu ye.. sharing is caring!!
(promotion about biznes MLM tak nak k.. strictly warning!!)

k la.. see u guys in next post.. take care =)

hugs n' kisses,
mizDinzly

0 cakap depan-depan:

Post a Comment