CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 20

what the..??

what a nightmare!! mimpi kena telan dengan buaya besar.. nsb baik buaya btul kalo 'buaya' tu lg bahaya.. huhu.. pagi ni aku di amanahkan utk bg speech dlm morning talk.. so aku pilih "masakan ibu" sbg tajuk utama.. mula2 dh pilih "hitam putih" hasil cdgn wani.. tapi pg td iera ckp tajuk tu dh penah di sampaikn oleh seseorg sblm ni.. nsb baik ade backup plan.. penyampaian aku pagi ni ok.. mcm biasa.. gugup skit, jelas terserlah bila aku baca text dgn laju nye n mata x pndg audiens.. kihkih.. siap wat pengakuan benar ttg ape yg berlaku dlm 2 mggu ni, 3 org yg aku knal telah kembali menghadap ilahi.. innalilllah.. tak tahu la turn kte bila lak eh..??

hmm.. cant wait for dis friday.. something yg aku tggu sekian lama nye.. hope sume nye lancar.. jeng jeng jeng.. hehehe =)

0 cakap depan-depan:

Post a Comment