CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 25

wannabe, gottabe or gonnabe..??

pernah dengar lagu wannabe by spicegirl??

haa.. bukan itu yang aku nak share dengan korang kali ni.. hehe

ape beza nya dengan 3 perkataan di atas (title post)..?? wannabe means apa/siapa yang kita nak jadi.. gottabe means apa/siapa yang kita mesti jadi.. gonnabe means apa/siapa akan jadi.. cuba ushar perkataan2 ni betul-betul.. for sure kita boleh dapat bezakan nya..

ok lah.. kat sini aku nak share dengan korang siapa yang memberi aku semangat untuk "kalau boleh nak jadi macam dia.." means wannabe..

IBU - aku nak jadi seperti ibu. tapi mampu ke? kepayahan ibu membesarkan aku yang nakal n degil sangat lah mencabar.. aku selalu doa dapat anak yang solehah lagi tegas tapi tak degil macam aku. huhuhu.. kalau boleh biar dapat suami yang memahami n penyayang macam arwah ayah. tegas tapi tak garang ;)

agak-agak termakbul tak doa aku ni?

0 cakap depan-depan:

Post a Comment