CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 1

minum milo anda jadi sihat dan kuat

ingat kan masuk hospital masa nak bersalin nanti, ghupe2 nye sekarang pun dah kena masuk hospital! sabar je la.. huhu


19 till 29 Mac :

lepas settle keje kat sentul, aku rasa aku perlu pegi check kat doctor gak.. kebas2 tangan hingga half body memang merisaukan aku tahap gaban. so, petang tu aku kena tahan wad di Pusrawi sampai 3 malam. Allah je yang tahu tahap boring bile duk kat hospital tu. Asal nyer aku taknak bagitau family n incik f.. taknak diorg risau.. last2 aku call diorang tapi aku pesan jangan datang lawat aku (fine..aku x suke orang tengok aku lemah n serabai dengan wayar2 tu)

lepas dah bertapa 3 malam tu, aku terus ke ofis jap, settle kan GL dan MC pastu terus balik kampung. seronok dapat balik sampai bleh bawak adik2 aku g picnic kat port dickson esok nye tu.. katanya!! lagipun masa tu birthday adik aku dan kawan dia tu dekat2 dengan tarikh tu.

esok nya, aku ikut adik lelaki aku pegi muzium n9, ade pameran barang2 filem hollywood.. seronok giler pasal dapat pakai cincin sebenar Lord of The Ring tu!! yeah.. saya suke saya suke ;)

pastu, aku terus lepak kat umah sampai abis cuti.. boring tahap gaban.. doc pesan jangan makan minum kopi, cokelat, milo dan apa2 yang ade kafein.. lepas sebulan kalo dah ok, bley makan 1 cup sehari je.. what?? omg.. cdey tahap gaban aku rasa.. tu semua favourite aku tu! T.T cry me a river.. huhu

so, itu je untuk kali ini.. tengah tunggu something nice and beautiful happens.. insyaallah nanti aku kongsi cter dengan korang k.. aminnn

xoxo



0 cakap depan-depan:

Post a Comment