CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 15

vanilla chocolate

"within 2 years".. itu yang jelas aku dengar dari mulut dia.. well, as i said before.. aku tetap menanti jodoh yang datang tepat pada waktunye.. kita merancang tapi Allah yang tentukan.. setiap ape kte rancang perjalanannya pasti ada pasang surut nye.. kte tempuh je dengan penuh kesyukuran dan sabar.. syukur atas nikmat yang diberi, sabar dengan apa yang di uji..

well, bukan aku tak sabar nak ke fasa seterusnya, cuma aku lebih suka jika ade kepastian dihujungnya.. dan kepastian tu tak perlu aku tunggu lama2.. dah lama pun tunggu sebenarnya.. penat duk dengar perkataan "2 tahun" tu.. malas dah nak hadapi lagi.. entah la.. mungkin aku dah mula rasa give up.. dugaan datang bukan dari pihak aku, so perlu ke aku tanggung semua ni?? give me a good reason nape aku perlu tanggung semua ni!!!

kalau dari awal lagi aku ikut emosi memang aku tidak akan sampai berada di tahap ini dalam hubungan ini.. keyakinan tu.. keyakinan tu bukan keyakinan biasa.. perlu capai ke tahap minda 'di bawah sedar' baru lah aku boleh kawal emosi dan secara tak langsung keadaan yang berlaku pun akan berlaku dalam keadaan baik walaupun bukan yang terbaik seperti yang aku mahukan..

aku sayang dia.. sayang sangat2.. aku mohon pada Mu, tolong bantu aku lembutkan hati aku ni untuk terima semua ini dengan hati terbuka.. bantu aku buka kan hati semua yang berkenaan agar mereka dapat rasa yang aku rasa... aku tak minta lebih, cukup sekadar apa yang baik2 untuk aku.. dan tolong permudahkan urusan jodoh aku ni.. 

xoxo 

0 cakap depan-depan:

Post a Comment