CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 5

i dont care if there's plenty more fish in the sea. i want THAT fish!

Assalamualaikum semua

hari ni aku juz nak share something.. dah sebulan tak tulis kat blog ni kan?

dalam 3 minggu ni aku agak sibuk.. sangat sibuk sebenarnya.. sampai weekend tak balik kampung.. sebab ada show.. hmm.. macam artis je.. huhu.. dah a few day aku jumpa incik f.. seronok bile dapat date dengan dia hari2.. hehe.. tapi tadi pagi dia dah balik sane.. cdey la.. T-T

oleh kerana aku nak hilangkan sedih.. aku keje overtime malam ni.. huhu..

malam tadi.. ternampak satu lagi kebaikan incik f.. selepas bincang hati ke hati.. kami dapat kata sepakat.. moga ini jalan yang betul untuk kami.. permudahkan la Ya Rabb!

teguran dia sikit pun tak wat aku kecik ati.. aku ni memang perlu di tegur sekali sekala (bukan selalu!..haha) alhamdulillah.. moga sikap baik dia tu kekal sehingga dalam masjid kami hingga akhir hayat..

yang paling penting.. moga niat baik kami ini dipermudahkan lagi dan murah rezeki yang mendatang.. aminnn :)

teguran perlu untuk perubahan lebih baik tapi perubahan perlu kan masa untuk menjadi nyata!


WE CAN'T DIRECT THE WIND BUT WE CAN ADJUST OUR SAIL

0 cakap depan-depan:

Post a Comment