CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 13

kerja kawen #6

As Salam semua..

Kurang dari 14 hari majlis akan berlangsung..

Mohon doa dari semua moga ia berjalan dengan lancar dan hepy..

aku dah mula berdebar.. ni penangan lagu2 kawen yang bos mesej ari tu... adoyay.. bos aku tu mmg suka mengusik anak buah dia..

bos siap wat ringtone lagu "pukul lah tabuh" kat fon dia... aku? tiru bos gak... hahahahaha..

Mood aku agak swing sejak 2 hari lepas.. tak tahu la kenapa.. kesian kat orang keliling aku.. lebih2 lagi incik f, abis kena tahan telinga... sorry abang... sayang tengah swing mood.. cant control myself.. -.-"

aku MESTI kawal perasaan ni sepenuhnya demi kebaikan sendiri..

dah boleh kawal skit2.. cuma masih ada sikit2 angin selat yang tak menentu ni datang.. adoyay...

kena banyakkan mengaji al-quran ni... kawan2, mohon doakan yang terbaik buat saya ye.. sayang semua !

xoxo

0 cakap depan-depan:

Post a Comment