CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 5

aku, dia, klia & kek lapis sarawak

hari tu aku MC.. akibat jangkitan virus2 selsema n batuk di ofis.. adoyay.. doc lak bagi ubat yang tak berapa nak extreme.. so dengan keadaan yang separa sedar tu aku gagah kan diri ke KLIA untuk berjumpa dengan incik F.. dia transit dari bintulu ke kuantan.. hanya dengan berbekalkan alasan nak bagi kek lapis sarawak tu, incik F menyuarakan hasrat nak jumpa (nota: belum nak pinang aku lagi k) huhuhu.. aku pun dengan niat nak naik tren mahal tu (nota: KLIA ekspressss gitu) pun terus setuju je.. hehehe..

Sampai je di KLIA (serius aku sampai awal sejam setengah..menyesal naik tren tu awal) aku pun berjalan-jalan kira troli bagasi pusing satu KLIA tu sementara nak tunggu incik F.. sempat lagi bayar bil broadband yang dah kena bar tu then makan kat burger king (nota: mushroom swiss dia sedap)..

dah penat berjalan, aku lepak kat satu seat tu.. sambil dengar mp3.. tengah2 leka tu, leh lak tetiba perut wat hal.. pastu aku dengan konfiden nya terus cari toilet.. guess what?? aku masuk je entrance toilet tu, dah rasa pelik pasal ade lelaki encem tengah betulkan rambut (nota: rambut spicky yang ohsem) depan cermin toilet.. pergh.. ensem tu!! eh.. jap.. jap.. apa dia wat kat toilet ni?? selamba je mamat ni!! okay2.. untuk dapat kepastian aku pun pusing kuar toilet, terserempak dengan seorang pakcik yang wat muka pelik kat aku.. dan aku pun dah sedar kesilapan sendiri trus wat muka selamba dan cari dimana ladies... aaa.. malu nyer!! tu lah.. lain kali nak g toilet, pasang la mp3 tu kuat2 lagi ye.. biar hilang fokus lagi.. hahaha ;P

tepat jam 4.45pm.. timbul la incik depan mata dengan muka takde perasaan (nota: plain face) dia tu.. Kawan dia pun ada skali.. siap tegur aku "oo.. ni la adik F eh.." aku pun senyum je.. adik?.. ermmm ni mesti statement dari incik F ni.. pastu kawan dia pun duk ajak borak itu ini sampai aku gelak tak ingat incik F di sebelah.. Masa on the way nak cari mcD tu, tiba2 incik F genggam tangan aku erat2.. aik.. pelik nyer.. alih2 masa kwn dia nak tanya something kat kami, terpandang tangan kami, terus terdiam n say "aku dah agak dah.." aku diam je.. incik F lak still dengan plain face dia tu.. adoyay!

lepas lepak makan samurai mekdi tu, kami borak2 jap sementara tunggu next flight..

masa nak say bye-bye pada incik F tu.. hati rasa sayu je.. nak nangis segan dan taknak wat incik F risau lak.. aku tengok dia pergi sampai dah tak nampak bayang dia lagi..

pastu balik naik KLIA ekspress, perjalanan balik agak tak tenang pasal takde tiket. rupa2nya kena beli tiket masa sampai KL sentral nanti.. fuh.. lega hati.. so pasni kalo nak fly mane2, dah senang coz dah reti naik KLIA ekspress.. wehooo.. juz nak try bas ke LCCT je pasni.. i'm traveler and i should know how to use public transport.. plus, kerja pun dengan company public transport.. so memang dah kena sangat la tu.. huhu..

well.. thats all for now.. jumpa lagi di next post.. insyaallah..

bytheway, LDR ni sakit bila rindu dan gado2 dari jauh.. tapi seronok bile mood masa berjumpa tu.. to the max!! hehehe.. pssttt.. aku dapat kek lapis sarawak - flava kit kat ^_^v

0 cakap depan-depan:

Post a Comment