CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 14

keextensionan

Pasti ada hikmah atas apa yang terjadi..

Dua perkara besar yang aku rancang & harapkan menjadi terpaksa ditunda lagi..

both of them supposed berlaku dalam awal tahun ni, tapi nampak gaya macam kena tunda sampai tahun depan je.. adoyay.. kena tunggu lagi la ni.. mampu ke aku bersabar lagi..???

hanya Allah je yang tahu apa yang berlaku sebenar-benarnya.. Dia lah perancang yang terbaik..

Moga hati ini mudah menerima apa yang terjadi & menjadi lebih dekat dengan Nya..

Moga segala nya di permudahkan..

Aku masih mencari dan memikirkan apa hikmah nya.. Maaf. Iman ku masih dalam proses membina kekuatan.. Mungkin aku seorang yang terlalu banyak fikir & menafsir sampai insomia..

Tolong jangan seksa diri.. aku mohon!

Pasti ada hikmah nya.. Pasti!!!!



0 cakap depan-depan:

Post a Comment