CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 7

mr.tustus mati

baca tajuk pun dah tragis..

yup.. mr.tustus aka pokok kaktus kesayangan aku dah mati.. hari2 dia teman aku kat meja ofis ni.. hari2 aku bagi dia minum air.. tapi dia mati gak.. dia tak hepy dengan tempat ni kot.. nak kata tak hepy dengan aku, mustahil la.. pasal aku tak pernah marah2 dia.. slalu amik gambar dia lagi ade la... hmmm..
baru je tadi bos aku buat luahan hati.. dan dia cakap, aku orang pertama tahu tentang hal tu.. terharu la pulak rasa hati ni.. tak sangka aku ni ada kepentingan gak dalam kerja dia.. huhu.. mahu nya tak penting.. dah nama pun assistant.. huhu.. tapi apa yang bos luah kan tu takleh la nak habaq kat sini.. nanti jadi bahan pada orang2 yang tak bertanggungjawab nanti.. so aku simpan je la.. kalo kecoh gak nanti, bukan dari mulut aku yang pasti.. huhu

selagi ada masa yang di beri, akan aku gunakan sebaik mungkin.. (eh tetiba lak).. bila di ingat balik.. rasa macam tak caya je umo aku dah 27 tahun ni.. lagi 3 tahun je untuk aku gunakan umo 20an ni.. pastu dah masuk fasa 30an.. lain dah citer nye.. huhu.. azam setiap tahun tetap ada seiring dengan azam yang aku pasang untuk 5 tahun since 2011.. 2011,2012,2013,2014 & 2015.. hmm..setakat ni pencapaian memuaskan.. setiap target alhamdulillah tercapai mengikut perancangan.. dan.. tentu harapan tahun ni lebih skit dari tahun sbelum ni.. makin tinggi target, makin mencabar akal, hati & fizikal.. chewah.. huhu

jumpa lagi! ;)

0 cakap depan-depan:

Post a Comment